Повернення і обмін:

Чи можу я обміняти товар або повернути товар?

Відповідно Статті 9. Права споживача при придбанні товару належної якості1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

 

Критерії обміну товарів:

Щоб використати можливість обміну, повернення товару належної якості, переконайтеся, що він відповідає таким критеріям:
● з моменту покупки минуло трохи більше 14 днів;

● товар не був вжитий і не має слідів використання;

● збережено цілісність упаковки товару, всі пломби, ярлики тощо;

● зберігся документ про оплату, який споживач отримав разом із товаром;

● товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну.
Також зверніть УВАГУ нижче перелічені товари, які не підлягають обміну (поверненню):
-продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни

 

Процес повернення товару:

1. Товар без слідів використання з ярликами, етикетками, пробниками (якщо вони входили до складу посилки) добре запакуйте разом у накладній нової пошти (якщо вона є).2. Ви можете вибрати повернення будь-яким зручним для вас способом.-Нова Пошта. Посилання для повернення надіслати реалізатору ТОВ "АГРІКА-ПРОМ" м. Харків Нова Пошта №4 тел. +380961217077 ,ЄДРПОУ отримувача: 40846470 . Послугу повернення товару оплачує клієнт відповідно до тарифів поштових компаній. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).Увага, будь ласка, не надсилайте посилку накладеним платежем. У цьому випадку ми не зможемо її отримати і вона вирушить назад до вас у відділення.

Куди повертаються кошти за товар? Терміни повернення коштів.

Кошти повертаються на банківський рахунок, для цього нам потрібно:Ваш IBAN код і Ваш ІПН.Повернення коштів складає на банківський рахунок протягом 3х робочих днів, як ми отримали товар. Відповідно до вартості товару на час його покупки.

 

Права покупця

У разі якщо споживач виявив протягом 14 днів після купівлі товару якісь пошкодження, він має право на безкоштовне повернення або обмін або відмовитися від купівлі та запросити повернення коштів у відповідності вартості товару.
-Якщо виявлені дефекти неможливо усунути і вони також заважають правильному використанню.
-Якщо знайдені дефекти не заважають вживанню товару, споживач має право знижку з ціни товару.